Kdo jsem?

18.10.2017

JSEM BYTOST SVĚTLA!

Jsem Láska

Jsem BYTOST, která objevila kouzlo a dar svého poselství, což je přinášet na Zemi lásku a rozsvěcet, jít do hloubky a pravdy, hodně často do velké bolesti uvnitř sebe sama...ale i přesto cítím, jak ve mně narůstá život, touha po opravdovém bytí zde na Zemi v materiálním světě...je čas se naplno ponořit do svých strachů a otevřít svá srdce! Jsem tu proto, abych vám s tím pomohla...

Za zvuků tónů a hudby, která prochází skrze celé tělo a rozechvívá ladění duše...skrze meditace a ponoření do svého nitra...skrze propojení se svým vlastním hmotným tělem...skrze vůně, které můžeme tak nádherně vnímat...skrze objetí pevné a přitom tak jemné...skrze opravdovost a přijetí toho, jací jsme! Skrze jemné doteky rukou, z nichž proudí přirozená energie...skrze SRDCE...

Tímto vším vás jemně provedu k vám samým...je to mé poslání tady na Zemi! Miluji sebe a život...ale nejsem nic víc než kdokoliv z vás! Jsem jako vy! Probuďte své světlo! Buďte svým světlem! Buďte tím, pro co jste byli zrozeni! :)

S láskou Aneta

© 2017 Bc. Aneta Dušková / Miluj svou duši
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky