Mlhy Avalonu

19.10.2017

Síla ukrytá v temných mlhách...v mlhách naší duše

Dnešní ranní procházka mezi mlhami Avalonu...mě nádherně propojila s přírodou a s mými vnitřními přírodními cykly a s přirozeným koloběhem života...včerejšek byl pro mě naprosto příšerný, tak asociální jak jsem již dlouho nepociťovala...

Avšak dnešní ráno v surové, vlhké a klidné přírodě mě ale tak pročistilo a spojilo mou mysl se srdcem...pod těmi mlhami, které se jednou za čas objeví a jsou nejdříve tak zatemňující naše smysly a vnímání...pod těmi mlhami ale lze tušit tu krásu, že až vysvitne opět slunce a mlhy se zvednou, odkryjí to hluboko usazené, barevné, skryté našim současným očím...

Dnes ráno jsem v té husté mlze pocítila nádherný klid a přijetí, smíření a osvěžení, které přináší ta vlhkost vzduchu...sílu, jež s sebou nese temnota...sílu, do níž se můžeme postavit, pokud chceme...

Takže vám přeji zajímavou a plně prožitou procházku vašimi mlhami...;)


Aneta

© 2017 Bc. Aneta Dušková / Miluj svou duši
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky